Ticketverkoop is van start gegaan

Op dinsdag 26 maart 2019 vindt de tweede editie van Business Awards Baronie van Breda plaats. Wilt u hierbij aanwezig zijn? De ticketverkoop is op 1 februari van start gegaan, dus bestel vandaag nog uw entreetickets! 

Business Awards Baronie van Breda is een awardshow waar ondernemerschap gevierd wordt en onderscheidende organisaties in het zonnetje worden gezet. Op 26 maart 2019 vindt de tweede editie plaats in de Grote Kerk in Breda. Het thema is ditmaal ‘How smart is your business – Hoe digitaal is uw succes?’. Welke succesvolle stappen hebben organisaties gezet, zodat zij zich geen zorgen hoeven te maken over de continuïteit van hun organisatie?
 

Drie genomineerden strijden om award

Organisaties uit Breda, Oosterhout en Etten-Leur die op onderscheidende wijze aan dit thema voldoen, konden zich kandidaat stellen om mee te dingen naar de prestigieuze Business Awards Baronie van Breda. Tientallen organisaties uit de regio hebben zich aangemeld en een gerenommeerde jury heeft het aantal kandidaten teruggebracht naar drie genomineerden. De genomineerden worden op 1 maart bekendgemaakt en deze drie strijden op 26 maart met elkaar om de felbegeerde Business Award.
 

Bestel nú uw entreetickets

Ondernemers en andere geïnteresseerden uit de Baronie van Breda kunnen getuige zijn van deze exclusieve awardshow. Op de website is sinds 1 februari de ticketverkoop van start gegaan. De businesstickets zijn verkrijgbaar voor € 76,76 per stuk. Voor dit bedrag worden gasten getrakteerd op een avondvullend programma met een dosis inspiratie en de allerbeste netwerkmogelijkheden. Zorg dat u aanwezig bent bij de Business Awards Baronie van Breda en bestel vandaag nog uw entreetickets!

BESTEL UW TICKETS

Het exacte programma wordt de komende periode bekendgemaakt. Houd hiervoor de website in de gaten.